Әуе кемесіндегі круиз
«Үндестік» жобасын іске асыру шеңберінде «Бабочка» ересек тобында дәстүрлі емес нысанда ата-аналар жиналысы ұйымдастырылды.Тәрбиешілер ата-аналарға жаңа оқу жылына ұшақпен ұшуды ұсынды, онда олар өздері стюардесса рөлін атқарды.
Кездесудің басында ата-аналарды балаға мейірімді сөздерді жиі айтуға шақыратын «Балалар алақанынан гүл» ойынын ойнау ұсынылды.
Әрі қарай тәрбиешілер ата-аналарды 4-5 жастағы балалардың жас ерекшеліктерімен, күн тәртібімен, ұйымдастырылған қызметтің торымен таныстырды.
Ата-аналарды біріктіру үшін қуаныш атмосферасын құрған «Қақпа» ашық ойыны ұйымдастырылды. Шақырылған қонақ, педагог психолог Виктория Константиновна ата-аналарға «Отбасының баланың дамуына әсері», «Мектеп жасына дейінгі балалардағы эмоциялар мен сезімдердің дамуы» атты жадынамалар дайындады.
Кездесу соңында ата-аналар екі топқа бөлініп, ата-аналардың жеке басын шығармашылық білдіру мақсатында күзгі суреттерді салды.
«Сөйлеуді дамыту еліне саяхат» ойынханасы»
«Үндестік» жобасын іске асыру аясында түрлі жастағы «Цветок» арнайы тобында ойын практикумының дәстүрлі емес түрінде ата-аналар жиналысы ұйымдастырылды.Педагогтар ата-аналарды 3 жастағы, 4 жастағы балалардың жас ерекшеліктерімен, күн тәртібімен, ұйымдастырылған қызметтің торымен таныстырды.
Олар әр түрлі жастағы топтағы педагогтар жұмысының ерекшеліктері туралы айтты.
Логопед-мұғалім Валерия Владимировна балалардың сөйлеуін дамыту бойынша жұмыс бағыттары туралы хабарлады. Үйде баламен ата-аналардың бірлескен қызметін ұйымдастыруға ұсыныстар берді. Сөйлеуді дамыту үшін балалармен үйде қолдануға болатын әртүрлі қызықты ойындар мен жұмыс әдістерімен таныстырды.
Осы ойындарды ойнауды және әртүрлі жаттығуларды орындауды ұсындым. Ата-аналарды балабақша және отбасының бірлескен жұмысына бағыттады. Буклеттер-жадынамалар таратты.
Тәрбиеші Мукарама Магасумовна үйде балалармен өткізуге болатын қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар және жаттығулар туралы айтты.
Олар қарындаштармен, қағаздармен, сұрыптаушылармен ойындар ойнады.
Тәрбиеші Надежда Ивановна балалардың сөйлеуін дамыту үшін арналған ата-аналарға арналған жадынаманың мазмұнымен таныстырды. Әр ата-ана өз эмоциялары және тілектерін білдіре алатын «Эмоциялар радугасы» рефлексиясын өткізді.
Әлеуметтік әріптестігі МДҰ және отбасының
Балалар ойнайды-бірге ойнаймыз
«Үндестік» жобасын іске асыру аясында «Пчелка» тобында квест ойыны түрінде дәстүрлі емес түрде «Балалар ойнайды – бірге ойнаймыз» тақырыбы бойынша ата-аналар жиналысы өтті.
Жиналыстың мақсаты отбасы жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін жандандыру мәселесі бойынша ата-аналардың педагогикалық құзыреттілігін арттыру болды. Тәрбиешілер ата-аналарға баланың дамуы үшін ойындардың маңыздылығын көрсетті, сонымен қатар ата-аналардың өз баласымен бірлескен ойын әрекетінің қызығушылығын арттырды.
Педагогтар ата-аналарды 4-5 жастағы балалардың жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктерімен, оқу жылына арналған міндеттермен, ұйымдастырылған іс-шаралар торымен және күн тәртібімен таныстырды.
Әрі қарай, квест ойыны ұйымдастырылды, онда ата-аналар үлкен қызығушылықпен орындаған бірқатар тапсырмалар ұсынылды, олар әуес болды және сәтті орындалғанына қуанды.
Соңында рефлексия өткізілді, әр ата-ана сиқырлы қораптан тілек алып, оны жақын жерде отырған ата-анаға оқып беруі қажет болды.
Ал қоштасуда әр күн үшін бақыт рецепті бар сиқырлы гүлдер сыйлады.
https://sad54-kst.edu.kz/ndestik.html#sigFreeId271c869d11
Мектепке дейін бір жыл.....
«Үндестік» жобасын іске асыру аясында «Любознайка» және «Почемучка» мектепалды топтарында дәстүрлі емес нысанда ата-аналар жиналысы ұйымдастырылды және өткізілді. «Мектепке дейін бір жыл» тренинг элементтері бар іскерлік ойыны достық қарым-қатынас орнату үшін «Орындарынызбен ауысыңыз» ойын жаттығуынан басталды. Содан кейін тәрбиешілер ата-аналарымен «Балаға шәкірт болуға қалай көмектесуге болады?» басты сұрақты талқылады.
Педагогтар балалардың орнына болып, бірнеше тапсырманы орындауды ұсынды. Иә - жоқ шынығу сияқты, онда ата-аналар оң немесе теріс жауаптар беруі керек; командалар бойынша «көкнәр» және «үй» сөздеріне дыбыстық талдау жасау; сонымен қатар графикалық диктант орындау; күрделі сұрақтарға тез және анық жауап беру және мақал-мәтелдер айту. Ата-аналар тапсырмаларды қызығушылықпен және үлкен назармен тыңдады, сонымен қатар бір-біріне дұрыс жауаптар берді.
Педагогтар балалардың мотивациялық, эмоционалды-ерікті, коммуникативті, интеллектуалды, әлеуметтік сияқты мектепке дайындығы туралы айтты. Балалардың физикалық дайындығына назар аударып, денсаулықты нығайту, дұрыс қалыптың қалыптасуы, мәдени-гигиеналық дағдылардағы дербестіктің дамуы, ұсақ және ірі моториканың даму ерекшеліктерін атап өтті.
Керемет жылдамдық пен ептілікпен «Қорап» жаттығуындағы үш адамнан тұратын командалар музыка залының қажетті қашықтығын кесіп өтті.
Шақырылған қонақ педагог-психолог Виктория Константиновна ата-аналарға мектепке психологиялық дайындық туралы айтып берді.
Жиналыстан ересектер жағымды көңіл-күймен, жағымды эмоциялармен және жаңа біліммен кетті.
Біз қуанышпен қарым-қатынас және қызықты идеяларды жүзеге асыру үшін осындай жайлы, жағымды шеңберде жаңа кездесулерді күтеміз.
https://sad54-kst.edu.kz/ndestik.html#sigFreeIdacc0ba9cf4
Дәстүр бойынша №54 бөбекжайда қыркүйек айында «Балаларды тәрбиелеу және дамыту мәселесі бойынша МДҰ және отбасының әлеуметтік әріптестігі» тақырыбында алғашқы ата-аналар жиналысы өтеді, онда педагогтер ата-аналарды балалардың жас және жеке ерекшеліктерімен, тәрбие-білім беру жұмысының міндеттерімен және ерекшеліктерімен, МДҰ жаңа оқу жылына арналған міндеттерімен таныстырады.
Осылайша, «Тамшы» тобында педагог-психолог Гаан Виктория Константиновнаны шақырумен ата-аналар жиналысы ұйымдастырылды, ол ата-аналармен танысу үшін «Снежный ком», ұжымды біріктіру үшін «Давайте повторим» ойындарын өткізді. Баланы балабақшаға сәтті бейімдеу бойынша ата-аналарға ұсыныстар берді, «Бейімделу болжамы» сауалнамасын ұсынды.
Тәрбиешілер ата-аналарды күн тәртібімен, 2-3 жастағы балалардың жас ерекшеліктерімен таныстырды. Әрі қарай «Сұрақ-жауап» блиц сауалнамасы өтті.
22.09.2023 жылы, «Құлпынай» атты ортанғы тобында ата-аналар жиналысы өтті. Топ тәрбиешісі Айгуль Оспангалиевна ата-аналарды «Көңілді смайликтер» әдісі арқылы ерекше қарсы алды. Мақсаты: ата-аналардың педагогикалық мәдениетін көтеру, педагогикалық ұжымның алдында тұрған міндеттерді бірге шешуге машықтану. Ата-аналардың балабақша өміріне деген қызығушылықтарын арттыру және бірлесе жұмыс жасауға тарту. Тәрбиеші ата-аналарды жиналыстың күн тәртібімен таныстырды.Жиналыс барысында көптеген сұрақтар талқыланып, балабақша ережелерін еске түсірді. Жиналыс соңында ата-аналар өз ойларын ортаға салды.
https://sad54-kst.edu.kz/ndestik.html#sigFreeId56f225f2e1
«Үндестік» жобасын іске асыру аясында 54 бөбекжайда «Біздің денсаулығымыз біздің қолымызда» ұранымен спорттық іс-шара ұйымдастырылды, оған балалар ғана емес, ата-аналар да қатысты.
Біздің бақшада мұндай іс-шаралар дәстүрге айналды. Олар балалар мен ересектерге қуаныш сыйлап қана қоймайды, сонымен қатар әртүрлі міндеттерді шешеді, денсаулықты нығайтады, салауатты өмір салтына деген қызығушылықты дамытады.
«Спортики» және «Стрела» мектепалды топтарының командалары жарысқа шықты. Көңілді жаттығудан кейін қатысушыларға доптармен, шарлармен, құрсаулармен қызықты жарыстар ұсынылды, онда олар өздерінің спорттық дағдыларын көрсете алды. Команданың әрбір қатысушысы мәреге бірінші болып келуге тырысты. Жанкүйерлер мен көрермендер оқиғалардың барысын бақылап, қатты уайымдады. Жас, беріктік деген не екенін ұмытып, балалармен қатар жарыстарға қатысудан ләззат алған бұзық, жалынды ересектерді көру қуантады. Бұл іс-шара көңілді және қызу өтті. Командалар құрмет грамоталарымен марапатталды, балалар тәттілер алды, ал барлық қатысушылар - керемет ширақтық пен жағымды эмоциялар тіледік. Осы жарысқа белсенді қатысқаны үшін «Почемучка» тобының ата-аналарына шын жүректен алғыс айтамыз.
https://sad54-kst.edu.kz/ndestik.html#sigFreeIdb3491ce1dc
Бізбіргеміз-ата-аналар, педагогтар, балалар.
Бүгінгі таңда білім беру ұйымы мен ата-аналар арасындағы өзара іс-қимыл заманауи білім беру жүйесін жаңғыртуды ескере отырып қарастырылады.
«Үндестік» облыстық жобасы бірыңғай педагогикалық ұстаным, қазіргі білім беру стратегиясымен белгіленгенынты мақтастықтың жаңа нысандарын енгізу негізін деотбасы мен мектепке дейінгі ұйымның өзара іс-қимылын жақсартуға бағытталған тиімді нысандардың бірі болып табылады.
Біздің № 54 бөбекжайымызда «Кофе-монинг» түріндеұйымдастырылған, «Біз біргеміз» тимбилдингі тақырыптық квесттер топтық ата-аналар жиналысы өткізілді,онда бейресми жағдайда педагогтар тәрбиеленушілердің жетістіктерін, үлгілік оқу бағдарламасын іске асыруды, мектепке дайындықты талқылады.
Сонымен, «Ботақан» тобында жайлы және жылы жағдайда ата-аналар жиналысы дәстүрлі емес түрде өтті. Педагогтар топ балаларының жетістіктері туралы бейнефильм дайындады, оқу жылы ішінде ұйымдастырылған қызметтің қалай және қандай нысанда өткенін, мерекелік іс-шараларды айтып берді, балалардың балабақшаға барған алғашқы күндерінде сәтті бейімделгенін атап өтті.
Әріқарай, ата-аналарды біріктіруге және тәрбиешілер мен өзара әрекеттесуге бағытталған тренинг түрінде «Сиқырлышумақ», «Жіп», «Түйін», «Сиқырлықұрсау», «Бізжәнебалалар» (ыдыстытолтыру) ойын - тапсырмалары ұсынылды. Қорытынды жасадыата-аналар мен тәрбиешілердің өзара әрекеті тек жақсынәтижебереді.
Бұданәріпедагогтар мониторинг нәтижелері туралы айтып, қорытындысында «Instagram» рефлексиясын өткізді, оның барысында ата-аналар өткенкезде суді бағалады.
Мұндай стандартты емес іс-шаралар ата-аналардың бөбекжай өміріне белсенді қатысуға дайындығын, ата-аналардың мектепке дейінгі ұйымның сұраныстарына реакциясының жоғары жылдамдығын тудырады. Жалпы істер мен мүдделер білім беру үдерісінің барлық қатысушыларын біріктіреді, ортақ тіл табуға көмектеседі, баланың жеке басының қалыптасуына оң әсер етеді.
Мектепке дейінгі ұйым-мамандықтар туралы негізгі білімді қалыптастырудың бірінші кезеңі. Балабақшада балалар әртүрлі және кең мамандықтармен танысады, педагогтар баланың қазіргі әлемгеенуін, оның құндылықтарымен танысу ын қамтамасызетеді. Кәсіби өзін-өзі анықтау барлық жас кезеңдеріндегі тұлғаның дамуы мен өзара байланысты болғандықтан, мектепке дейінгі жасты болашақта кәсіби өзін-өзі анықтаудың негізін қалайтын дайындық ретінде қарастыруға болады. Ертек әсіптік бағдар беру бағыты мен «Үндестік» жобасы аясындағы жұмысты әртүрлі қызмет түрлері арқылы жүзеге асыруды жалғастыра отырып, педагогтар ата-аналарға«Біздің ата-анамыздың мамандықтары» плакаттарын жасауға қатысуды ұсынды. Біздің балабақшаның ата-аналары өте белсенді, сондықтан олар жұмыс орнынан фотосурет әкелу туралы өтінішке жақсы көз қараспен қарады! Нәтижесінде бізде балалар да, ересектер де қызығушылықпен қарайтын әртүрлі плакаттар болды, ал балала рөздерінің жолдастары мен тәрбиешілеріне ата-аналарының кәсіби қызметі туралы үлкен қызығушылықпен айтты.
https://sad54-kst.edu.kz/ndestik.html#sigFreeId2afc685da4
https://sad54-kst.edu.kz/ndestik.html#sigFreeId0f56cf69f2