Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының “Қостанай қаласы білім бөлімінің “ № 54 бөбекжайы “ коммуналдық мемлекеттік қазаналық кәсіпорны

0

Оқитың балабақша

 Отбасы ішінде

Отбасылық оқу – мәдени тәрбиенің маңызды аспектісі. Балаларды жүйелі оқуға үйрету және мектеп жасына дейінгі балаларды әдебиетке қызықтыру үшін отбасылық оқу дәстүрін жандандыру қажет.

«Оқуға құштар балабақша» және «Үндестік» жобаларын іске асыру аясында «Балапан» тобында «Отбасы ішінде» - отбасылық оқу күні акциясы өткізілді.

Отбасылық ішінде оқу ерекше рөл атқарады. Әр отбасында ата-аналары, аға-әпкелері оқитын балалардың сүйікті ертегілері бар жарқын, түрлі-түсті қызықты кітаптар бар.

Ертегіні бірге оқу, оқығандар туралы сөйлесу, отбасы мүшелерін жақындастырады, оларды рухани біріктіреді. Отбасы ішінде, ертегі кейіпкерлерінің мысалында балалар «жақсы» деген не және «жаман» деген не деген жаңа, қызықты нәрселерді үйренеді.

Ата-ананың тәжірибесі көрсеткендей, ең қарапайым және қиындықсыз тәсіл: күн сайын балаға дауыстап оқу. Сонымен қатар, мұны қуанышпен жасау керек: өйткені біз балаларға шеберліктен гөрі, әдеттен гөрі - оқуға деген сүйіспеншілікті сіңіргіміз келеді.

View the embedded image gallery online at:
https://sad54-kst.edu.kz/zhosparlar.html#sigFreeId01ce46afeb


 Ғажайып кітаптар елінде

«Оқуға құшатр балабақша» жобасын іске асыру аясында «Ласточка» тобының балаларымен «Ғажайып кітаптар елінде» геймификация элементтерімен квест-ойын өткізілді.

Балалар ойнағанды өте жақсы көреді. Кейбіреулеріне процестің өзі тартымды, басқалары командамен бірлік сезімін ұнатады, ал басқалары алған ұпайларынан немесе жеңістерінен қанағат алады.

Ойын барысында барлық қатысушылар ертегі атмосферасы мен керемет көңіл-күйге бөленді.

Квест бес станциядағы командалар сайысын қамтыды, онда қатысушыларға көркем шығармалар туралы білімдерін көрсету, ертегі кейіпкерлерін еске түсіру, логикалық ойлауды, эрудиция мен қиялды көрсету ұсынылды.

 Әр команда жолсілтеме -  картасын алды, онда тапсырмалар күтіп тұрған аялдамалар белгіленді.

 Дұрыс орындалған жаттығулар үшін балалар мотивациялық параққа бекітілген жұлдызша алды.

Командалар тапсырмаларды орындап шықты, барлық қатысушылар лайықты нәтиже көрсетті. Балалардың байқағыштығы, тапқырлығы және логикалық ойлауы керемет біліммен ұштастырылды. Балалар көптеген жағымды әсерлер және эмоциялар алды! Іс-шара соңында жеңімпаз командаға грамоталар және медальдар табысталды.

Қатысқандары үшін алғыс білдірдік!

View the embedded image gallery online at:
https://sad54-kst.edu.kz/zhosparlar.html#sigFreeId4c2110cd8e


Оқуға деген қызығушылықты арттырамыз

54 бөбекжай базасында екі эксперименттік алаңның жұмысы ашылды. Соның бірі – «STORYSACK» инновациялық жобасын енгізу. Жобаның жетекші идеясы: «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» Республикалық маңызы бар жобасында айқындалған балалар оқуын ілгерілетуге және балалар мен ересектердің кітаптарын бірлесіп оқудан ләззат алу үшін жағдайларды қамтамасыз етуге ықпал ететін тәрбие - білім беру кеңістігін, қажетті ортаны ұйымдастыру.

Апробация аясында ұйымдастырылған іс-шаралар аптасына 1 рет күннің екінші жартысында, циклограммада міндетті түрде жоспарлаумен, айына бір көркем шығармамен өткізіледі.

«Цветок» тобында технологияны енгізу тұрақты негізде жүріп жатыр, осы айда – «Үйшік» ертегісі.

Алғашқы ұйымдастырылған қызметте «Үйшік» ертегісін дауыстап оқуды, мазмұны бойынша бағыттаушы сұрақтармен әңгімелесуді, иллюстрацияларды қарауды көздейтін кітаппен жұмыс жүргізілді. Толтырылған ойыншықтар және қосымша деректемелер кітапты жандандыруға көмектесті. Екінші ұйымдастырылған қызметте балаларды «Үйшік» ертегісі бойынша тарих қоржынының қосымша деректемелерімен таныстырды. «Санау", «үйшік», «Кім не жейді», «Қазақстан жануарлары» ойындары ұйымдастырылды. Жабайы жануарлар туралы білімді жалпылау ретінде викторина өткізілді.

Үшінші ұйымдастырылған қызметте-көркем шығарма бойынша түсірілген мультфильмді көру, содан кейін «Тико» конструкторымен - балалар үйшік құрды, «Кімнің балалары?», «Үйшікте кім тұрады?» дидактикалық ойындар ұйымдастырылды. Балалар кітап бойынша қысқаша сценарий құрастырды, спектакльді көрсетуге бола ма деген мәселені талқылады, рөлдерді бөлді, әрі қарай-театрландыруға дайындық.

Төртінші ұйымдастырылған қызмет-театрлық....  «Ертегі басталады».  Шығармашылық қызмет аясында балалар үйшіктә бояды, ертегі кейіпкерлерінің аппликациясымен толықтырылды..

Сонымен, «Сторисек» технологиясы кітаппен достық қарым-қатынас атмосферасын құра отырып, оқу үдерісін балалардың өмірлік қажеттілігіне айналдыруға көмектеседі. 


«Оқитын балабақша» жобасы аясында «Ботақан» тобының балаларымен «Кітаптан не үйрену керек» атты ұйымдастырылған әрекет өткізілдң. Әр адам бала кезінен кітаппен таныс. Кітап адаммен бірге жүреді, оған өмір бойы серік болады, өмірдің ең маңызды мәселелерін шешуде кеңесші болады. Кітап жаңа, белгісіз әлемге терезе ашады. Бұл дүние керемет, ол балаларды өзінің шексіз кеңістігіне шақырады. Кітап балаларымызды бір-біріне мейірімді, кішіпейіл болуға, мейірімділікке, жанашырлыққа үйретеді. Қиын уақытта біздің адал досымызға айналады,дұрыс шешімді табуға көмектеседі.
Кітап - нағыз сенімді дос! Кез келген сұраққа жауап тауып береді. «Ботақан» тобының балалары әр туындыны өз бойынан өткізіп, батырға жанашырлық танытып, қуанады.Біздердің, тәрбиешілердің алдында маңызды міндет тұр – әрбір шығарманы балаларға көркем шығарма ретінде жеткізу, оның мақсатын ашу, тыңдаушының оқығанына деген эмоционалдық қатынасты: кейіпкерлердің сезімін, іс-әрекетін, лирикалық басынан кешкенін ояту қажет.
Осылайша, оқу процессінің адамгершілігі мол тұлғаның қалыптасуында үлкен орын алады.

Оқырман балабақша

«Оқырман балабақша» жобасы аясында «Любознайка» мектепалды тобының балалары «Кітапхана дегеніміз не?» оқыту бейнесін көру және «Балалар кітапханасы»  прехзентациясы арқылы оқу залымен, кітапханашымен, оның еңбегімен танысты. Педагогтер балаларға кітаптардың «өмірі» туралы түсінік берді, оларға деген қызығушылықты арттырды.

Әңгіме барысында «Ұлы Мәртебелі Кітап» көркем әдебиетті оқуға қызығушылық тудырды; кітаптың адам өміріндегі рөлін ашуға, интеллектуалды және шығармашылық қабілеттерді қалыптастыру үшін кітаптардың және оқудың маңыздылығын көрсетуге тырысты.

Сондай-ақ, біздің тәрбиеленушілер мезгіл-мезгіл сайын балабақша кітапханасына барып отырады, онда олар өздеріне ұнаған кітаптарды таңдайды, олармен топта егжей-тегжейлі танысады, содан кейін достарымен алынған ақпаратпен алмасады.

Балалар педагогтерге, ата-аналарға қызығушылықпен қарайды және тыңдайды. Көптеген балалардың нағыз кітапханаға бару ниеті туындады.

Енді біз қалалық кітапханаларға барғаннан кейін балалардың алған әсерлерін асыға күтудеміз.


Мектеп жасына дейінгі балалардың редакциясы

Балабақша-бұл мектеп жасына дейінгі балаларды кәсіптермен таныстырудың алғашқы маңызды кезеңі болып табылады, ол қоршаған әлем туралы жалпы хабардарлықты және балалардың ой-өрісін кеңейтіп қана қоймай, олардың белгілі бір қарапайым тәжірибесін қалыптастырады, ерте кәсіби бағдарлауға ықпал етеді.

«Мамандыққа алғашқы қадамдар» бағыты бойынша жұмысты іске асыру аясында мектепалды топтарда «Газет, журнал редакторы» мамандығымен таныстыру өтті.

Педагогтармен «Типография», «Қостанай баспа үйі» виртуалды экскурсиялары өткізді, онда балалар газеттер, журналдар және кітаптардың қалай құрылып жатқанын, әртүрлі мамандықтағы неше адамның тартылғанын өз көздерімен көрді.

Балалармен презентациялар, суреттермен «Қызықты газеттер және журналдар», «Кітап қалай пайда болады», «Баспахана қызметкерлері не істейді» тақырыбында әңгімелер ұйымдастырылды.

Әрі қарай, тәрбиеленуішлері «Редакция» ойыны үшін рөлдерді бөлді, біреу корреспондент, біреу фоторепортер, журналист немесе баспахана қызметкері болды.... Бас редактордың рөлін педагог өзіне алды.

«Мектеп жасына дейінгі бала «Редакция» сюжеттік-рөлдік ойыны барысында тәрбиеленушілер педагогтармен бірлесе отырып, жарқын, түрлі-түсті «Капелка» журналы және «Ягодка» газетін шығарды. Балалар өздерінің жеке шағын журналын - нәресте кітабын жасағысы келетіні туралы оймен құлшынып кетті.

Педагогтар балаларды мамандық алу үшін оқу керек, ал оны балабақшадан бастау керек, мектепте мұқият және ынталы оқушы болу керек, және әрине, өз мамандығын таңдауға байыпты қарау керек деп бағыттады. Өйткені кез келген жұмыс сүйікті, шығармашылықты және әрқашан меңгере алатындай болу керек.

Тәрбиешілер Лясота В.В., Сафарян Л.В.

View the embedded image gallery online at:
https://sad54-kst.edu.kz/zhosparlar.html#sigFreeIdeb65d58b8c


 

Кітап сөзбен жұмыс істейтін өнер түрі болып қала береді. Оған адамның рухани әлеміне, оның ойлары мен сезімдер әлеміне енуге үлкен мүмкіндіктер берілген. Оқырмандық құзыреттілік деңгейін арттыру, балалар мен ересектердің оқу белсенділігін арттыру мақсатында № 54 бөбекжайында педагогтармен«Өмір бойы кітаппен» буктрейлерлер құрылуда. Бөбекжай педагогтары ең сүйікті немесе жақында оқылған кітаптардан алған әсерлерімен кішкентай бейне ролик түріндебөліседі, жанға не әсер еткені, таныс шығармада не жаңалық ашқаны, сол немесе басқа жазушының шығармашылығының мәні қандай болатындығы туралы әңгімелерімен бөліседі… Біз бәріміз бірге замандастарымызға кітапқа деген қызығушылықты қайтарамыз!

View the embedded image gallery online at:
https://sad54-kst.edu.kz/zhosparlar.html#sigFreeIdbb8817f937


Қазақ халқының ертегілер еліне саяхат № 54 бөбекжайдың жылдық жоспары бойынша «Оқу балабақшасы», «Рухани жаңғыру» жобалары аясында «Қазақ халқының ертегілер еліне саяхат» атты суреттер көрмесі ұйымдастырылды. Көрменің мақсаты: балаларды әдебиетке, кітап оқуға баулу, қазақ халқының ұлттық мұрасымен таныстыру. Міндеті: балаларға өз сезімдерін шығармашылық жұмыстарда көрсетуге мүмкіндік беру. Балалар ата-аналарымен бірге қазақ халық ертегілерін оқып, негізгі сюжетті суреттерде бейнеледі. Жұмыстар A3 немесе А4 форматында әртүрлі жанр мен техникада (қарындаш, фломастер, гуашь, акварель, пастель, коллаж және т.б.) жасалған. Сызбалар қызықты, әртүрлі және жарқын. Көрмеге қойылған туындыларға қарағанда, халық ертегілері әлі де танымал. Топ балаларын көрмеге қатысуды, педагогтар халық ертегілерін білуге арналған викториналар, әңгімелер, құрдастарының жұмысын қарау және т. б. ұйымдастырады. Шығармашылықтарын көрсетіп, сурет көрмесіне қатысқан барлық ересектер мен балаларға мың алғыс.

View the embedded image gallery online at:
https://sad54-kst.edu.kz/zhosparlar.html#sigFreeIdba5fd4d2b7


View the embedded image gallery online at:
https://sad54-kst.edu.kz/zhosparlar.html#sigFreeId777dec2cb6