Мектепке дейінгі балалық шақта жеке тұлғаның негіздері, оның ішінде қоршаған әлемге деген қарым-қатынас қаланады. Балабақша-зкологиялық білім беру жүйесінің алғашқы буыны болып саналады . Біз ересек адамдар кішкентай бүлдіршіндерді табиғатқа жауапкершілікпен қарауға үйретуіміз керек, балаларға осы мәселенің маңыздылығын жеткізіп, осы жағдайдан шығудың кейбір жолдарын көрсетуіміз керек.
Біздің «Бабочка» тобында бұл тақырыпқа көп көңіл бөлінеді. Ситуациялық әңгімеде балалар планетамызды қалай сақтау керектігі туралы әңгімелесті. Қоқыстан пайдалы нәрсе жасауға бола ма? Мүмкін қоқыс «екінші өмір» бере алады?
Балалармен бірге «Эколята – дошколята» шығармашылық шеберханасын ұйымдастыруға шешім қабылдады, онда балалар пайдаланылған тұрмыстық материалдардың жаңа мүмкіндіктерін көрсетті. Балалардың әрқайсысы қиялын, іскерлігін көрсетті, жұмысқа жан-тәнінің бір бөлігін салды, тұрмыстық қалдықтардың «екінші өмірінің» алуан түрлілігін көрсетуге тырысты. Біздің топтың ата-аналары экология мәселесіне бей-жай қарамады, экологиялық шеберханаға белсенді қатысты. Қолөнер көрменің әшекейі ғана емес, олардың кейбірін күнделікті өмірде қолдануға болады.
Біздің балаларымыз барлық тіршілік иелеріне әрдайым ұқыпты қарайды, қоршаған ортаны ластамайды және өмір бойы табиғат әлеміне деген сүйіспеншілігін сақтайды деп сенеміз.
https://sad54-kst.edu.kz/novosti-kz/128-ekolyata-doshkolyata-shy-armashyly-sheberkhanasy.html#sigFreeIda6669cbc93