Танымдық-зерттеу іс-әрекетінде біз, тәрбиешілер, балаларды дайын түрде алынған ақпаратты игеруге және жинақтауға ғана емес, сонымен бірге тәуелсіз білімнің қабілеті мен тілегін дамытуға үйретуіміз керек.
Көру және дыбыстық қабылдау арқылы біздің оқушылар заттар мен құбылыстар туралы жаңа нәрселерді біле алады. Кішкентай болсада , бірақ өздігінен ашылған жаңалық біздің балаларымыздың жаңа білім алуға деген ынтасын оятады.
Балаларды ерекше нәрсе қызықтырады, мысалы, бөлмедегі қар суға қалай айналады, бояу қосылған кезде су түсі қалай өзгереді, содан кейін аязда мұзға айналады.
Біздің балалар топта қардан қуана-қуана мүсіндеді, оның еру елшісінің суын қарады, тіпті ақ қардың құрамында кірдің бөлшектері бар деген қорытындыға келді.
Олар өздеріне ұнайтын түсті таңдап, суды бояды, ал бояудан кейін олар аязға ұшырады. Осылайша, балалар су мөлдір емес және аязда әдемі мұзға айналады деген қорытындыға келді.
Балалар әр уақытта үлкен қызығушылықпен және қуанышпен топта өткізілетін барлық эксперименттерге қатысады, командада белсенді жұмыс істейді.
https://sad54-kst.edu.kz/novosti-kz/130-kishkentaj-zertteushiler.html#sigFreeId94676559b5