Барлық балалар көлікпен жүруді ұнатады, көптеген көлік түрлерінің аттарын біледі, тіпті автомобиль маркаларын оңай ажырата алады. Біздің ұлдар машиналарға қатысты барлық нәрсеге ерекше құштар. Дегенмен, қазіргі шындықта, кейбір тәрбиеленушілерде рөлдің басқа үлгісі бар - аналар-автоледи.
«Ягодка» ересек тобының балаларымен жұмысқа «Көлік» қысқа мерзімді зерттеу жобасын енгізу арқылы біз балалардың көлік түрлері, олардың мақсаты, сондай-ақ жол қозғалысы ережелерін білу және сақтау туралы түсініктерін нақтылап, бекітуді шештік.
Біз ата-аналарға арналған «Мен және менің балам көшеде» гугл сауалнамасын жасап, өткіздік. Бір апта бойы біз балаларға «көлік», «үлкен машиналар», «жеңіл автомобильдер» энциклопедияларын оқыдық. Біздің тәрбиеленушілеріміз қарапайым ақпаратты ғана емес, ғылыми білімді де білуге қызығушылық танытады. Біз балаларға көлік туралы өздерінің топтық энциклопедиясын құруды ұсындық, онда сүйікті көлігінің суреттері оларға шағын сипаттамамен бірге жиналады.
Серуендеу кезінде біз балалармен бірге балабақша алаңында жолдан өту ережелерін еске түсірдік: бағдаршам, жаяу жүргіншілер өткелі. Балалар «түрлі-түсті автомобильдер» және «Бағдаршам» ашық ойындарын қуана ойнады.
"Толқын " аэксперименттік іс-әрекетін өткізу балалар үшін қызықты болды. Балалар тыныш ауа-райында кемелердің суда жүруі неге оңай екендігі туралы қорытынды жасады.
Сондай-ақ, балаларға арнайы көлік түрі бар суреттерді қарау қызықты болды. Олардың білімдері құрылыс көлігі, жинау техникасы, сондай-ақ полиция және өрт сөндіру машиналары, жедел жәрдем машинасы туралы.
Алайда, бұл жұмысты жалғастыру және кеңейту қажет, өйткені «көлік» тақырыбы қауіпсіздікпен, көшедегі, жолдағы, көліктегі мінез-құлық ережелерімен тығыз байланысты.
"Ягодка" тобының тәрбиешілері
Сафарян Л.В., Алденова Н.Ж.
https://sad54-kst.edu.kz/novosti-kz/353-meni-s-jikti-k-ligim.html#sigFreeId38c5927e28