«Біз саусақтарымызбен ойнаймыз-сөйлеуді дамытамыз».
Қазіргі уақытта графомоторлық дағдылары қалыптаспаған жалпы сөйлеу қабілеті дамымаған балалардың айтарлықтай өсуі байқалады. Ұсақ моториканың даму деңгейі мектеп жасына дейінгі баланың мектепте әрі қарай оқуға дайындығының негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. Әдетте, моторикасы жақсы дамыған бала логикалық ойлауды, өз ойларын еркін білдіре алады, зейіні, қиялы мен есте сақтау қабілеті жақсы дамыған.
Мәселенің маңыздылығын ескере отырып, біздің қызметіміздің басым мақсаты графомоторлық дағдыларға дайындық ретінде қол мен саусақтардың ұсақ моторикасын дамыту және жетілдіру болып анықталды.
Жеке тәжірибемізге сүйене отырып, мақсат пен міндеттерді қоя отырып, біз қажетті даму ортасын құрдық, инновациялық технологиялар, арнайы әдістер таңдалды, әртүрлі құралдар жасалды, графомоторлық дағдыларды, ұсақ моториканы, бұлшықет тонусын, моториканы, тактильді сезімдерді дамыту үшін дәстүрлі емес материалдар жиынтығы жасалды;
Жұмыс барысында саусақ ойындары мен жаттығулар балаларға үлкен қызығушылық тудырады. Су джок терапиясы, криотерапия, гидротерапия, қарындаштармен, прищепкалармен, жаңғақтармен, қабыршақты таяқшалармен массаж ойындары, құрғақ бассейн, кірпі қолғаптары. Мұның бәрі жақсы эмоционалды көңіл-күйге, жақсартуға, моториканы дамытуға, көптеген дыбыстарды айтуға ықпал етеді.Екі қолдың қимылын үйлестіруге көмектеседі.
Кудрина В.М.
Назарова Н.Г.
Зубарева В.В.