МДҰ-дағы білім беру үдерісі балаларды мектепке сәтті дайындау үшін сапалы қызмет көрсетуге бағытталғаны белгілі. Оқу үдерісі жай ғана қызықты емес, әр баланың интеллектуалды қажеттілігіне айналуы керек.
54 бөбекжайда «Жас инженер» инновациялық жобасы енгізілуде. Эксперименттік инженерлік қызмет-бұл қызықты ойын түріндегі мәжбүрлі сабақтар емес. Балалар санауды, өлшеуді, салыстыруды, эксперименттеуді үйренеді, ұжымдық қарым-қатынас дағдыларын дамытады, бұл өз кезегінде оларға қажетті математикалық филологиялық және инженерлік дағдыларды игеруге, жеке шығармашылық әлеуетін ашуға көмектеседі.
Мектепалды топтардың балалары келесі кезеңге өтті - олар алгоритмді бағдарламаланатын роботты техника арқылы үйренеді. Балалардың бағдарламалау негіздерімен алғашқы танысуы «Робот-тышқан» интерактивті жиынтығының арқасында өтті. Бастапқыда роботпен танысу магнит өрісінде оқыту арқылы ұйымдастырылды. Балалар тышқанның қозғалыс алгоритмдерін өріске орналастыруды, жалпақ тышқанмен әрекет етуді үйренді. Келесі кезең-Марик роботын зерделеуу. Робот тінтуірі мектеп жасына дейінгі балаларды роботты техника мен алгоритммен алғаш рет таныстыру, әрекеттер тізбегін үйрету, кеңістікте логика және бағдарды дамыту үшін өте қолайлы.