Тәрбиенің жаңа моделін енгізу аясында атқарылған жұмыстар туралы
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі ерте жастағы балаларды дамытуға бағытталған, әр баланың жеке ерекшеліктері негізінде мектеп жасына дейінгі балалардың бойында қалыптасуы қажет қасиеттерді анықтайды, сапалы мектепке дейінгі білім алу үшін тең бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге бағытталған. Осы мақсаттарға жету үшін жаңа модель педагогтарды өздігінен білім алуға және кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыруға ынталандырады.
54 бөбекжайдың педагогтары өздерінің кәсіби шеберліктерін арттырады және әртүрлі деңгейдегі әдістемелік іс-шаралардың белсенді қатысушылары болып табылады. І Республикалық Форум аясында әдіскер Захарова Е.А. «Балабақша мен мектептің сабақтастығы білім беру сапасын арттырудың шарты ретінде» тақырыбында жұмыс тәжірибесімен бөлісті.
Облыстық ғылыми-практикалық конференция барысында тәрбиеші Зайцева Е.В. кейс-технологияны оқытудың интерактивті әдісін қолдану бойынша жұмыс тәжірибесін ұсынды. Конференция аясында байқау өтті, онда педагог құрметті 2 орын алды.
Әдіскер Захарова Е.А. Қостанай жоғары педагогикалық колледжінің басшылығымен колледждің тақырыптық педагогикалық кеңесіне шақырылды, онда болашақ маманның әлеуметтік-кәсіби қалыптасуы сияқты маңызды мәселені шешуге қатысты.
Музыкалық жетекшілердің қалалық семинары аясында педагогтар Кашуба О.В. және Похуляк И.В. «Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қабілеттерін дамытудағы инновациялық әдістер туралы» айтты.
Бөбекжай педагогтары «Эксперименттік алаң білім беру ұйымы жұмысының инновациялық жүйесі ретінде: тәжірибе және перспективалар» әдістемелік көрмесінің қатысушылары болды, онда «Сторисек» технологиясын пайдалану бойынша материалдар мен презентациялар ұсынылды.
Бөбекжай базасында педагог психологтардың және қазақ тілі мұғалімдерінің тәжірибелерін алу үшін алаңдар ұйымдастырылды. Педагогтар шеберлік сабағы мен сөз сөйлеу барысында жұмыс тәжірибесімен бөлісті.
Бөбекжай педагогтары Қостанай Жоғары педагогикалық колледжімен ынтымақтасады-бөбекжай- ҚПК студенттерінің тәжірибесінен өту алаңы. Бөбекжай педагогтары Захарова Е. А. және Назарова Н.Г. ҚЖПК кафедрасының күні аясында студенттермен мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуын түзетуде заманауи технологияларды қолдану бойынша өз тәжірибелерімен бөлісті.
Педагогтерді белсенді шығармашылық ізденіске тарту, қызықты идеялар мен олжалардың тәжірибесін анықтау және зерделеу мақсатында әдістемелік қызмет педагогикалық кеңестер, семинарлар, коучингтер, шеберлік сыныптары және т.б. ұйымдастырады, онда педагогтер өз тәжірибелерімен алмасады.
54 бөбекжай педагогтары шығармашылық бағдарламаларды, инновациялық өнімдерді әзірлеуге қатысады, осы авторлық әзірлемелерді сынақтан өткізеді және енгізеді, болашақта облыстық оқу-әдістемелік кеңестің сараптамасынан өтуді жоспарлап отыр.
Тәрбие-білім беру үдерісі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыру үшін балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлері арқылы ұйымдастырылған іс-әрекетті ойын түрінде біріктіру арқылы жүзеге асырылады.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білім алуына тең қолжетімділік қамтамасыз етілді. Инклюзивтік білім беру ЕБҚ бар балалармен арнайы түзету қызметі, ата-аналармен консультациялық жұмыс арқылы жүзеге асырылады, баланың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес типтік, оқу, арнайы, жеке/бейімделген білім беру бағдарламалары қолданылады.