Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының “Қостанай қаласы білім бөлімінің “ № 54 бөбекжайы “ коммуналдық мемлекеттік қазаналық кәсіпорны

0

«Таңғажайып табиғат!»

«Таңғажайып табиғат!»

 

Табиғат өзінің әртүрлілігімен, әсемдігімен және динамизмімен балаларды қызықтырады, оларға қуанышты тәжірибе тудырады. Балалық шақта алынған Туған табиғаттың әсерлері өмір бойы есте қалады. Дәл біз, тәрбиешілер болуға тырысу және беруге дошкольникам мүмкіндігін сезінуге алуан формалар, бояулар, дыбыстар, табиғатта.

«Өлкетану» базалық бағыты бойынша «Рухани жаңғыру»  бағдарламасын жүзеге асыру аясында біз әр түрлі балалар қызметі арқылы туған өлкенің табиғаты туралы мектеп жасына дейінгі балалардың түсініктерін кеңейту бойынша жұмыстар жүргіземіз. Біз өз жұмысымыздың мақсаты - балалардың туған өлкесінің табиғат әлеміне танымдық және эмоционалды қызығушылығын дамыту деп санаймыз. Балалар әрдайым және барлық жерде табиғатпен дос. Жасыл ормандар, шалғындар, жарқын гүлдер, көбелектер, қоңыздар, құстар, жануарлар, қозғалатын бұлттар, қардың  жапалақтап жауғаны, ағындар, тіпті жазғы жаңбырдан кейінгі шұңқырлар – мұның бәрі балалардың назарын аударады, оларды қуантады, олардың дамуына бай тамақ береді. Балалық шақта табиғатты шынымен көру және есту қабілеті балаларда оған деген терең қызығушылық тудырады, білімін кеңейтеді, мінез бен қызығушылықтың қалыптасуына ықпал етеді. Балалардың табиғат құбылыстарын дұрыс қабылдауы үшін олардың табиғатты қабылдау процесін бағыттау қажет.

«Цветок» логопедтік тобының педагогтары балаларды туған өлкесінің табиғатының ерекшеліктерімен таныстыру бойынша тұрақты жұмыс жүргізеді. Жыл мезгілдерінің циклі негізінде салынған қызықты және мазмұнды серуендер балабақша аумағының табиғи объектілерін қамтиды. Біз балалардың тірі және жансыз табиғат объектілерімен тәжірибе жасауына ерекше рөл береміз.

Табиғатқа таңдану, сұлулық сезімін дамыту, содан кейін осы сұлулықты сақтап қалуға, оны көбейтуге, кішкентай Отаныңыз туралы мүмкіндігінше көбірек білуге деген ұмтылысты дамыту.

Осылайша, мектеп жасына дейінгі балаларды туған өлкесінің табиғатымен таныстыру арқылы патриотизмді, адамгершілік сезімдерді тәрбиелеу күрделі және ауыр процесс болып табылады. Ол ересек адамның тікелей басшылығымен жүреді. Ересектер-тәрбиешілер, ата – аналар-бүкіл оқу процесінің ұйымдастырушылары болып табылады.