ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
"Қостанай қаласы білім бөлімінің "№ 54 бөбекжайы" КМҚК
КГКП "Ясли-сад № 54" отдела образования города Костаная"
Управления образования акимата Костанайской области
г. Костанай
8-7142-22-08-77
sad54@kst-goo.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
"Қостанай қаласы білім бөлімінің "№ 54 бөбекжайы" КМҚК
КГКП "Ясли-сад № 54" отдела образования города Костаная"
Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сізді көргенімізге қуаныштымыз балабақшаның ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

Жасыл балабақша

Балабақшада «Жас метеоролог» қызықты экологиялық жобасы басталды. Барлығы серуендеу кезінде балалар ауа-райын бақылап отырғанда басталды. Балаларда сұрақтар туындады: адамдар ауа-райын не үшін анықтайды, оны қалай жасайды және ауа-райының қандай болатынын өзіміз біле аламыз ба, жоқ па❓, дәл осы қызығушылық бұл жобаның бастамасы болды.

🧭 Балалар өздерінің метеостанциясын құруға үлкен ынтамен кірісті. Енді балалар күн сайын аспанның күйін ☁️, желдің бағытын💨, ауа температурасын ️ ️ және жауын- шашынды бақылайды 💧. Серуендеу кезінде кішкентай зерттеушілер ауа-райының өзгеруін атап өтеді, алғашқы тұжырымдар жасайды және өз бақылауларымен бөліседі.

🔍 Әңгіме барысында балалар ауа-райының жағдайын анықтауға көмектесетін көмекші құралдармен танысты: термометр, желбағар, жауын-шашын өлшеуіші. Олар бұл құрылғылардың қалай жұмыс істейтінін және не үшін қажет екенін білді. Сонымен қатар, балалар ауа — райын бақылайтын және болжамдарын жасайтын адам-метеоролог мамандығымен танысты🌈.

🍃 Жобаны жүзеге асыру барысында балалар көптеген бақылаулар жинады. Олар ауа температурасын анықтауды , жауын-шашын түрлерін ажыратуды, табиғаттағы өзгерістерді байқауды және қарапайым қорытынды жасауды үйренді. Күн сайын балалар ауа-райын қызығушылықпен атап өтеді, нәтижелерін салыстырады және оның неге өзгеретінін талқылайды. 🌞

© 2025. Все права защищены.