|
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
"Қостанай қаласы білім бөлімінің "№ 54 бөбекжайы" КМҚК КГКП "Ясли-сад № 54" отдела образования города Костаная" Управления образования акимата Костанайской области |
|
|---|
Жасыл балабақша
|
30
Қазан
2025
|
"Болашақ" тобында "Геоіздеу: табиғат сырлары" атты қызықты экологиялық жоба өтуде. Бұл жобада тәрбиеленушілер ойын және зерттеу арқылы қоршаған әлемді танып, сүюге үйренеді. Серуен кезінде балалар табиғи "қазыналарды" – жаңғақтарды, тастарды, жапырақтарды, гүлдерді іздеуге шықты.
Табылған әр зат балалардың таңданысын да, қуанышын да оятты, оларға заттарды қарауға, ұстауға, салыстыруға көмектесті.
Педагогпен бірге балалар ағаш қабықтарын зерттеп, шөп пен гүлдерді бақылап, шағын гербарийлерге арналған табиғи материалдар жинады.
Мұндай экологиялық геокешинг қарапайым серуенді қызықты приключениеге айналдырады, мұндағы әр қадам жаңа жаңалықтарға жақындатады.
Ойын арқылы балалар мұқият, бақылағыш және қамқор болуды үйренеді.
Табиғат олар үшін нағыз досқа айналады, ал айнала әлем – кереметтер мен жұмбақтарға толы болады!
|
30
Қазан
2025
|
"Қарлығаш" тобының бүлдіршіндері тамыз айынан бері қызықты 🌍 экологиялық саяхаттарға шығып жүр, бұл жолы да солай болды! 😄
Алдымен кішкентайлар жемістер мен көкөністерді қарап, ұстап, танып, олардың дәмі мен пішінін білді 🧺.
Содан кейін – технологияның нағыз ғажабы! 💻
Интерактивті тақтада балалар фермерлерге өнімді сұрыптауға көмектесті, ал көңілді Робот Ботли 🤖 және RobotMouse 🐭 олардың тапсырмаларын қызыға орындады! 🎯
Қаншама күлкі, қуаныш пен шабыт! 🌟
🌸 Ғылым және экология орталығында балалар бөлме өсімдіктерімен 🌿 танысты – суарды 💧, топырақты қопсытты, жапырақтарды бүркіп, гүлшоғырларды лупа арқылы 🔍 қызыға қарады.
Мұндай сабақтар балаларға табиғат әлемін білуге ғана емес, оған ұқыпты қарауға да көмектеседі 💚, өйткені кішкентай зерттеушілер планетаның нағыз достары болып өседі! 🌎✨
|
30
Қазан
2025
|
Балабақшада «Жас метеоролог» қызықты экологиялық жобасы басталды. Барлығы серуендеу кезінде балалар ауа-райын бақылап отырғанда басталды. Балаларда сұрақтар туындады: адамдар ауа-райын не үшін анықтайды, оны қалай жасайды және ауа-райының қандай болатынын өзіміз біле аламыз ба, жоқ па❓, дәл осы қызығушылық бұл жобаның бастамасы болды.
🧭 Балалар өздерінің метеостанциясын құруға үлкен ынтамен кірісті. Енді балалар күн сайын аспанның күйін ☁️, желдің бағытын💨, ауа температурасын ️ ️ және жауын- шашынды бақылайды 💧. Серуендеу кезінде кішкентай зерттеушілер ауа-райының өзгеруін атап өтеді, алғашқы тұжырымдар жасайды және өз бақылауларымен бөліседі.
🔍 Әңгіме барысында балалар ауа-райының жағдайын анықтауға көмектесетін көмекші құралдармен танысты: термометр, желбағар, жауын-шашын өлшеуіші. Олар бұл құрылғылардың қалай жұмыс істейтінін және не үшін қажет екенін білді. Сонымен қатар, балалар ауа — райын бақылайтын және болжамдарын жасайтын адам-метеоролог мамандығымен танысты🌈.
🍃 Жобаны жүзеге асыру барысында балалар көптеген бақылаулар жинады. Олар ауа температурасын анықтауды , жауын-шашын түрлерін ажыратуды, табиғаттағы өзгерістерді байқауды және қарапайым қорытынды жасауды үйренді. Күн сайын балалар ауа-райын қызығушылықпен атап өтеді, нәтижелерін салыстырады және оның неге өзгеретінін талқылайды. 🌞
|
30
Қазан
2025
|
“Жасыл балабақша” – экологиялық мәдениетке тәрбиелеуді мақсат еткен балабақша үлгісі. Мұнда балалар табиғатты аялауды іс жүзінде меңгереді: ағаш отырғызады, гүлдер баптайды, бақшада еңбек етеді. Сонымен қатар, экологиялық мерекелер өткізіліп, балаларға табиғаттың адам өміріндегі маңызы түсіндіріледі.
Жасыл балабақша– бұл бала бойына табиғатты қорғау әдетін дарытып, экологиялық сананы қалыптастыратын тәрбие орталығы.
Осы бағытты пайдалана отырып,жазда бақша отырғызып,гүл егіп,көгалдандырсақ,күзде де осы әдісті қолданып “Балапан” ересек тобы тазалыққа көңіл бөліп,өзіміз уақыт өткізіп ойнайтын,түрлі іс шаралармен айналысатын алаңымызды күрең күздің себелеп түскен жапырақтарынан тазалап алдық,әлі де осы бағытпен жұмыс жасап,балалардың бойына экологиялық тәрбиені қалыптастыра аламыз деп ойлаймыз🙌🏻
|
11
Желтоқсан
2024
|
"Біртұтас тәрбие" бағдарламасы аясында "Звездочка" даярлық тобында "Суды қорғаңыздар" тақырыбында әңгіме өткізілді. Балалар ата-аналарымен бірге "Мен суды калай қорғаймын" атты шағын плакаттар дайындады. Сонымен қатар, олар "Тамшы" және "Балапан" топтарының тәрбиеленушілеріне суды үнемдеу жолдары туралы айтып берді. Ең бастысы – әр адамның қоршаған ортаны қорғауға жауапты екенін түсіну.
|
23
Қыркүйек
2024
|
Жаңа оқу жылында Қазақстанда «Біртұтас тәрбие» жаңартылған бағдарламасы басталды. № 54 бөбекжай педагогтары оны игеруге кірісті.
Сонымен, «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының «Үнемді тұтыну» күнін іске асыру аясында «Ласточка» мектепалды тобында суға үнемді қарау ережелерімен танысу өтті. Белсенді әңгімеде топ тәрбиеленушілері судың адам үшін де, қоршаған әлем үшін де маңыздылығын түсінді. Балалар «Суды үнемдеу» проблемалық жағдайын шешу арқылы осы құнды ресурсты тұтынуға дұрыс көзқарас туралы қорытынды жасады.
Педагогтардың көмегімен балалар жуынатын бөлмеге «ескерту белгілерін» орналастырды, сонымен қатар «Суды үнемдейік» атты жарқын постер жасады.
Адам табиғаттың бір бөлігі, оны күтеді, сақтайды және қорғайды деген қарапайым экологиялық идеяларды қалыптастыра отырып, біз балаларда жалпыадамзаттық құндылықтарды дамытуға тырысамыз.
Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесі табиғат әлеміне және жалпы қоршаған әлемге ұқыпты, қамқорлықпен қарауға ықпал етеді.
Жақында, Пчёлка тобының бір серуенінде таңғажайып оқиға болды - біз кірпіні кездестірдік! Бұл кездесу балаларды қуантып қана қоймай, қоршаған әлемді оқыту мен зерттеудің нақты мүмкіндігіне айналды. Кездесу күтпеген, бірақ танымды болды. Балалар кішкентай қонақты мұқият қарап шықты, бірақ олар оған қол тигізбеді. Осы кезде бізде балаларды жабайы табиғатпен және оның тұрғындарымен таныстырудың ерекше мүмкіндігі пайда болды.
Кірпілер-жасқаншақ тіршілік иелері және адамдармен байланыста болмауға тырысады. Сондықтан балалар жануарды мазаламады және оған өз жолын жалғастыруға мүмкіндік берді. Топқа барғаннан кейін педагог мен балалар жануарлар туралы энциклопедияда кірпі туралы оқыды. Балалар кірпінің үлкен пайда әкелетінін білді, олар жыландардың жауы. Жыландарға батыл шабуыл жасап, оларды жейді. Кірпі саңырауқұлақтарды, жидектер мен алмаларды ұнатпайды, бірақ жәндіктерді жейді, оларды жей отырып орманға пайда әкеледі. Біз кірпілер қорғаныс ретінде допқа айналуы мүмкін екенін және түнгі өмірді не жақсы көретінін талқыладық. Балалар жаңа зерттеу объектісіне қызығушылық танытып, белсенді сұрақтар қойды.Кірпімен кездесу балаларға байқағыштық пен табиғатқа деген құштарлықты дамытуға көмектескенін атап өткен жөн. Олар жабайы табиғатқа және оның тұрғындарына ұқыпты қараудың қаншалықты маңызды екенін және әрқайсымыз қоршаған ортаны қорғауға үлес қоса алатынымызды білді.
Бұл күн жай серуендеу емес, балалар ұзақ уақыт бойы есте қалатын нағыз сабақ болды. Табиғатпен осындай кездесулер болашақта да жалғасып, айналамыздағы әлемді зерттеуге және түсінуге жаңа мүмкіндіктер ашады деп үміттенеміз.
|
27
Мамыр
2024
|
54-ші бөбекжайда «Түлектер аллеясы» дәстүрі бар.
Осы дәстүрді жалғастыра отырып және «Таза Қазақстан» акциясын қолдай отырып, «Любознайка» мектепалды тобының педагогтары, ата-аналары мен балалары балабақша аумағын көгалдандыруға өз үлестерін қосты. Алғыс ретінде - ағаштар отырғызылды. Әкелер балалармен бірге демалыс күндері отырғызу үшін шұңқырлар мен көшеттерді өз бетінше дайындады. Таңдау емен мен талшынға түсті. Олар өсетін аумақты безендіретін және көркейтетін күшті, әдемі жүзжылдықтар.
Балалар талшын мен еменнің өсуіне қамқорлық жасайды және бақылайды. Мұндай әрекетке баланың жеке қатысуы ғана оған табиғатқа деген құрмет сезімін оятуға көмектеседі. Ағаш отырғызу және өсіру қандай жұмыс екенін түсіну.
Біздің түлектеріміздің жолы болды, олар ересек өмір жолын түлектер аллеясын отырғызудан бастайды.
Бұл талшын мен емен ағаштары өсіп, нығайып, жақсылық жасап, күнге қуанып, тәрбиеленушілеріміз бен олардың ата-аналарының қамқор қолдарын еске салсын.










