Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
"Қостанай қаласы білім бөлімінің "№ 54 бөбекжайы" КМҚК КГКП "Ясли-сад № 54" отдела образования города Костаная" Управления образования акимата Костанайской области |
|
---|
Жасыл балабақша
11
Желтоқсан
2024
|
"Біртұтас тәрбие" бағдарламасы аясында "Звездочка" даярлық тобында "Суды қорғаңыздар" тақырыбында әңгіме өткізілді. Балалар ата-аналарымен бірге "Мен суды калай қорғаймын" атты шағын плакаттар дайындады. Сонымен қатар, олар "Тамшы" және "Балапан" топтарының тәрбиеленушілеріне суды үнемдеу жолдары туралы айтып берді. Ең бастысы – әр адамның қоршаған ортаны қорғауға жауапты екенін түсіну.
23
Қыркүйек
2024
|
Жаңа оқу жылында Қазақстанда «Біртұтас тәрбие» жаңартылған бағдарламасы басталды. № 54 бөбекжай педагогтары оны игеруге кірісті.
Сонымен, «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының «Үнемді тұтыну» күнін іске асыру аясында «Ласточка» мектепалды тобында суға үнемді қарау ережелерімен танысу өтті. Белсенді әңгімеде топ тәрбиеленушілері судың адам үшін де, қоршаған әлем үшін де маңыздылығын түсінді. Балалар «Суды үнемдеу» проблемалық жағдайын шешу арқылы осы құнды ресурсты тұтынуға дұрыс көзқарас туралы қорытынды жасады.
Педагогтардың көмегімен балалар жуынатын бөлмеге «ескерту белгілерін» орналастырды, сонымен қатар «Суды үнемдейік» атты жарқын постер жасады.
Адам табиғаттың бір бөлігі, оны күтеді, сақтайды және қорғайды деген қарапайым экологиялық идеяларды қалыптастыра отырып, біз балаларда жалпыадамзаттық құндылықтарды дамытуға тырысамыз.
Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесі табиғат әлеміне және жалпы қоршаған әлемге ұқыпты, қамқорлықпен қарауға ықпал етеді.
Жақында, Пчёлка тобының бір серуенінде таңғажайып оқиға болды - біз кірпіні кездестірдік! Бұл кездесу балаларды қуантып қана қоймай, қоршаған әлемді оқыту мен зерттеудің нақты мүмкіндігіне айналды. Кездесу күтпеген, бірақ танымды болды. Балалар кішкентай қонақты мұқият қарап шықты, бірақ олар оған қол тигізбеді. Осы кезде бізде балаларды жабайы табиғатпен және оның тұрғындарымен таныстырудың ерекше мүмкіндігі пайда болды.
Кірпілер-жасқаншақ тіршілік иелері және адамдармен байланыста болмауға тырысады. Сондықтан балалар жануарды мазаламады және оған өз жолын жалғастыруға мүмкіндік берді. Топқа барғаннан кейін педагог мен балалар жануарлар туралы энциклопедияда кірпі туралы оқыды. Балалар кірпінің үлкен пайда әкелетінін білді, олар жыландардың жауы. Жыландарға батыл шабуыл жасап, оларды жейді. Кірпі саңырауқұлақтарды, жидектер мен алмаларды ұнатпайды, бірақ жәндіктерді жейді, оларды жей отырып орманға пайда әкеледі. Біз кірпілер қорғаныс ретінде допқа айналуы мүмкін екенін және түнгі өмірді не жақсы көретінін талқыладық. Балалар жаңа зерттеу объектісіне қызығушылық танытып, белсенді сұрақтар қойды.Кірпімен кездесу балаларға байқағыштық пен табиғатқа деген құштарлықты дамытуға көмектескенін атап өткен жөн. Олар жабайы табиғатқа және оның тұрғындарына ұқыпты қараудың қаншалықты маңызды екенін және әрқайсымыз қоршаған ортаны қорғауға үлес қоса алатынымызды білді.
Бұл күн жай серуендеу емес, балалар ұзақ уақыт бойы есте қалатын нағыз сабақ болды. Табиғатпен осындай кездесулер болашақта да жалғасып, айналамыздағы әлемді зерттеуге және түсінуге жаңа мүмкіндіктер ашады деп үміттенеміз.
27
Мамыр
2024
|
54-ші бөбекжайда «Түлектер аллеясы» дәстүрі бар.
Осы дәстүрді жалғастыра отырып және «Таза Қазақстан» акциясын қолдай отырып, «Любознайка» мектепалды тобының педагогтары, ата-аналары мен балалары балабақша аумағын көгалдандыруға өз үлестерін қосты. Алғыс ретінде - ағаштар отырғызылды. Әкелер балалармен бірге демалыс күндері отырғызу үшін шұңқырлар мен көшеттерді өз бетінше дайындады. Таңдау емен мен талшынға түсті. Олар өсетін аумақты безендіретін және көркейтетін күшті, әдемі жүзжылдықтар.
Балалар талшын мен еменнің өсуіне қамқорлық жасайды және бақылайды. Мұндай әрекетке баланың жеке қатысуы ғана оған табиғатқа деген құрмет сезімін оятуға көмектеседі. Ағаш отырғызу және өсіру қандай жұмыс екенін түсіну.
Біздің түлектеріміздің жолы болды, олар ересек өмір жолын түлектер аллеясын отырғызудан бастайды.
Бұл талшын мен емен ағаштары өсіп, нығайып, жақсылық жасап, күнге қуанып, тәрбиеленушілеріміз бен олардың ата-аналарының қамқор қолдарын еске салсын.
23
Мамыр
2024
|
Болашақ ұрпаққа экологиялық тәрбие беру жөніндегі республикалық жоспарды іске асыру шеңберінде 54 бөбекжай бақшасында үздіксіз жұмыс жүргізілуде.
"Балапан" кіші тобының педагогтары "Кішкентай экологтар” тергеу жүргізу эко-ойынын ұйымдастырды.Балаларға табиғатты, әр ағашты, бұтаны, өзендер мен өрістерді қорғау керек екенін айтты. Гүлдерді жұлмауға,ағаштарды сындырмауға,ұяларды бұзбауға шақырды. Планетаның болашағы, туған жердің болашағы әрқайсымызға байланысты.
Балалар өсімдіктер мен жануарлар туралы "Айналада не тұрады”,”Айналада не өседі" деген сұрақтарға жауап берді, серуендеу кезінде табиғатты тамашалады, балабақша аумағындағы бақшаға, тоғайларға барды. "Кейде болмайды", "НЕ өзгерді?", "Бұл үйде кім тұрады?".
Балалар барлық ойындарға белсене қатысып,қызығушылық танытты ,сұрақтарға жауап беріп, жұмбақтар шешті.
Соңында балаларға біздің планетамызды қорғау маңыздылығы айтылған болатын.
23
Мамыр
2024
|
Біздің мектепке дейінгі ұйымымыздағы экологиялық тәрбие жұмысының негізгі міндеттері балаларда табиғаттағы жанды және жансыздардың өзара байланысын саналы түрде түсінуді қалыптастыру, мектеп жасына дейінгі балаларда экологиялық түсініктерді, оның құндылығы туралы білімді дамыту, мектеп жасына дейінгі балаларда қоршаған ортаға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу және, әрине, оған ата-аналарды тарту болып табылады.
Бірлескен күш-жігермен экологиялық сенбіліктер, конкурстар, әңгімелер, кездесулер, квесттер, акциялар ұйымдастырылады. Экологиялық сауаттылыққа тәрбиелеу үшін балаларды қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылыми-зерттеу қызметіне тартады.
Сонымен, «Ласточка» ересек тобының балалары «Эко көшбасшы» атағымен танысып, біз эко көшбасшы бола аламыз ба деп ойлады.?? Балалар презентацияны көріп, тәрбиешінің эко көшбасшылар туралы әңгімесін тыңдады. Олар қазірдің өзінде эко көшбасшы болуға ұмтылуға болады және бұл үшін табиғат заңдылықтарын білу, экожүйелердің өзара әрекеттесуін түсіну, қоршаған ортаға қамқорлық жасау маңызды және қажет деп шешті.
Балалар «Терезе алдындағы бақша» жобасы аясында өсімдіктердің өмір сүру жағдайларын зерттеді. Тәрбиешімен бірге олар өз учаскілеріне топта өздері өсірген гүл көшеттерін, сондай-ақ ата-аналарымен бірге үйде отырғызды. Күзде ата-анасымен бірге отырғызылған кәдімгі Калина ағашы үлкен қызығушылықпен бақыланды. Олар калинаның қабылданғанына және өсіп келе жатқанына өте қуанышты. Балалар әр түрлі экологиялық ойындар ойнауға қуанышты, онда олар тақырып бойынша білім алады.
Осындай іс-шараларға қатыса отырып, біздің тәрбиеленушілеріміз табиғатты одан да жақсы көре бастағаны, оны қорғау керек екенін, ластамау керектігін, адамзат өмірі экологияның жағдайына байланысты екенін түсінуі маңызды.
24
Сәуір
2024
|
Балабақшада «Терезе алдындағыі бақша» жобасын енгізу өте қызықты және танымдық іс-шара болып табылады.
Мектеп жасына дейінгі балаларда өсімдіктер туралы, олардың қай жерде өсетіні, қажетті өсу жағдайлары туралы идеялар жеткіліксіз. Сондықтан балалар үшін педагогтар ата-аналарымен бірге терезеде алдындағы бақша ұйымдастырып, зерттеу жұмыстарына жағдай жасады. Пияз отырғызып, тұқым себкеннен кейін тәрбиешілер мен балалар өсімдіктердің өсуін байқады. Жер құрғаған сайын-суарылды.
Балалар енді өсімдіктерге қалай күтім жасау керектігін біледі: суару, жерді қопсыту, өсу мен даму үшін көшеттерге күн сәулесі қажет.
Балалардың жанып тұрған көздерін, олардың шағын бақшада араласып, жұмысының нәтижелерін бақылап отырғанда олардың жігері мен ынта-жігерін көру қандай керемет!
23
Сәуір
2024
|
Болашақ ұрпаққа экологиялық тәрбие беру жөніндегі республикалық жоспарды іске асыру шеңберінде 54 балабақшада үздіксіз жұмыс жүргізілуде.
Халықаралық Жер күні қарсаңында № 54 бөбекжайда "Ботақан" орта тобында тақырыптық күн өтті.
Балалар табиғаттың таңғажайып әлеміне қызықты саяхат жасады. Табиғатты қорғау мәселелерін шешуде адам қандай рөл атқаратынын білдік
Балалармен планетаның денсаулығы туралы әңгімелер жүргізілді, балалар біздің планетамыздың өміріне терең үңіліп, жерді неге көк планета деп атайтынын, жерге қауіп төніп тұрғанын және Ол бізден – адамдардан келетінін білді.
Серуендеу барысында біз табиғаттың оянғанын көрдік. Олар гүлденген жапырақтарға, бүршіктерге және мысықтарға қуанды. Олар құстардың қуанышты шырылдауын тыңдап, жылы, жарқын күнді тамашалады.
Ата-аналармен бірге балалар ағаштарға көмек көрсетті: әктеу, қазу, қоқыстарды жинау және т. б.
Әркім өзі үшін айналамыздағы Жер жомарт және әдемі болып қалатындай өмір сүруге тырысу керек, оған ағындар гүрілдеп, гүлдер гүлдеп, құстың әндері шырқалуы керек деген қорытындыға келді.