ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
"Қостанай қаласы білім бөлімінің "№ 54 бөбекжайы" КМҚК
КГКП "Ясли-сад № 54" отдела образования города Костаная"
Управления образования акимата Костанайской области
г. Костанай
8-7142-22-08-77
sad54@kst-goo.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
"Қостанай қаласы білім бөлімінің "№ 54 бөбекжайы" КМҚК
КГКП "Ясли-сад № 54" отдела образования города Костаная"
Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сізді көргенімізге қуаныштымыз балабақшаның ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз
9
Қазан
2024

 

«STORYBAG» (ертегі жолдорбасы) дамыту бағдарламасын қолдана отырып, «STORYSACK» инновациялық жобасы аясында «Тюльпан» әр  жастағы тобында шығармамен қызықты танысу өтті.

Балалар «Дөрекі алғыс» қазақ халық ертегісі әлеміне еніп кетті. Сюжетпен танысып, балалар ертегіні тыңдап, содан кейін сұрақтарға жауап беріп, кейіпкерлердің мінездерін талқылады.

Балалар жануарлар әлемін зерттеді-энциклопедияларды, ертегінің суреттерін қарастырды, «Жануарлар мен олардың балалары», «Кім, қайда тұрады», «Кімнің үйі», «Кім не жейді» дидактикалық ойындарын ойнады.  Шеберхана барысында балалар ертегі кейіпкерлерін жасады: олар театр маскаларын салды, ауа пластилинінен жануарларды мүсіндеді, Куизенер таяқшаларынан аңдарды құрастырды.

Мұндай іс-шаралар балаларға ертегінің сиқырлы әлеміне еніп қана қоймай, шығармашылық, коммуникативті, зерттеу және танымдық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік берді. «STORYSACK» - бұл жай ғана жоба емес, балаларға қиял, шығармашылық және білім әлеміне ену мүмкіндігі!

23
Қыркүйек
2024

«Оқуға құштар мектеп-оқуға құштар ұлт» республикалық жобасын іске асыру аясында №54 бөбекжайында «Оқуға құштар балабақша» жобасы іске асырылуда.

Жоба аясында «Тамшы» және «Балапан» ортаңғы тобында педагогтар Додекаэдрлерді пайдаланады-бұл ойынның ерекше форматы және жарқын, есте қаларлық суреттер. Бала суреттерді ойын түрінде қарастыра отырып, оқу материалын үлкен қызығушылықпен игереді. Барлық балаларға есте сақтау, әдеби шығарманы түсіну оңай емес болғандықтан, оқығаннан кейін біз әрқашан оқылған ертегіні талқылаймыз.

11
Қыркүйек
2024

Мектеп жасына дейінгі балаларды «STORYBAG» (Ертегі жолдорбалары) кітабының әлемімен таныстыруға бағытталған мектеп жасына дейінгі балаларға арналған дамыт бағдарламаны пайдалана отырып, «Сторисек» инновациялық жобасын іске асыру аясында «Цветок» мектепалды арнайы тобында балалар Ы.Алтынсариннің «Өрмекші, құмырсқа және қарлығаш» әңгімесі бойынша STORYSACK құрды. Бірінші аптада жолдорбаны толтыру бойынша жемісті жұмыс жүргізілді. Балалар әңгіме тыңдап, мазмұны бойынша әңгімелесті, содан кейін сахналады, «Кімнің үйі?», «Кім қайда тұрады?», «Жәндікті ата?» дидактикалық ойындарын ойнады, олар оқиғаны суреттер арқылы таныды, кейіпкерлерді дұрыс атады, әңгіме кейіпкерлері туралы сипаттамалық жұмбақтар шешті, пазлдарды жинады, лото ойнады және т.б. Әңгіме бойынша театрлық іс-шаралар ұйымдастырды. Әңгіме кейіпкерлерін салды және бояды. Ойындар мен сөйлеу байланыстарына белсенді қатысты.

23
Мамыр
2024

Кітап оқу-бұл қызықты ғана нәрсе емес, сонымен қатар пайдалы. Бұл интеллектті дамытуға, есте сақтау мен зейінді жақсартуға және қарым-қатынас дағдыларын жақсартуға көмектеседі. Сонымен қатар, кітаптар қоршаған әлемді және өзімізді түсінуге көмектеседі.

«Оқуға құштар балабақша» жобасы аясында «Звездочка» тобының балалары «Екі кітап» шығармасымен танысты. Әңгіме барысында педагогтар кітаптармен жұмыс істеу ережелері туралы әңгімеледі, балалар өздерінің сүйікті ертегі кейіпкерлері туралы еске алып, әңгімеледі, орыс халық ертегілерін тыңдады. «Ертегі кейіпкерін тап», «Жұбын тап», «Ертегілер лотосы» дидактикалық ойындарын қуана ойнады.

Балалар  кітаптар біздің дамуымызға көмектесуге әрқашан дайын біздің таптырмас досымыз және кеңесшіміз деп тұжырымдады. Кітап оқу-ой - өрісін кеңейтудің, көптеген сұрақтарға жауап табудың және ақылды әрі қызықты болудың тамаша тәсілі.

 

23
Мамыр
2024

«Оқуға құштар балабақша» жобасы аясында «Бабочка» тобында «Белгісіз жолдарда» атты қызықты квест-ойын өткізілді.

Квест барысында қатысушыларға шығармашылық ойлауды, тапқырлықты және орыс халық ертегілерін білуді талап ететін түрлі тапсырмалар мен басқатырғыштар ұсынылды.

Квест қызықты әңгімелерді қамтыды: «Егер сізде сиқырлы таяқша болса, не істер едіңіз?», «Ертегілерге кім сурет салады?», «Кітапқа қонаққа» және  «Ертегілер қайдан пайда болды?», ертегінің не екенін және оның бізге қайдан келгенін анықтауға бағытталған танымдық хабарды көрумен. Викторина жүргізілді, онда балалар өздері білетін ертегілерді таныды, сипаттамаға сәйкес олар бұрыннан таныс кейіпкерлерді айтты.

Үстел театрын пайдаланып драматизация арқылы балалар ертегілер туралы білімдерін көрсетті. Орыс халық ертегілері туралы білімді бекіту үшін дидактикалық және үстел үсті ойындары қолданылды.

Соңында балалар «Менің сүйікті ертегімнің суреті» тақырыбында сурет салды, онда мектеп жасына дейінгі балалар өздерінің сүйікті кейіпкерлерімен суреттер сала алды. 

Балалар іс-шараға белсенді және үлкен қызығушылықпен қатысты, көптеген жағымды эмоциялар мен жаңа білім алды.

 

14
Мамыр
2024

«STORYSACK» инновациялық жобасын іске асыру аясында «Тюльпан» арнайы тобында балалар Самуил Маршактың «Мысықтың үйі» ертегісімен танысты.

Бір ай ішінде балалар ертегімен танысты. Олар мазмұны бойынша әңгімелесті, дидактикалық ойындар ойнады, суреттері арқылы ертегіні таныды, кейіпкерлерді атады, ертегі кейіпкерлері туралы сипаттамалық жұмбақтар құрастырды және тапты, конструктормен ойнай отырып, жаңа «Мысық үйін» салды.

Балалар сахналауға белсенді қатысып, нағыз «Мысықтың үйі» театрын ұйымдастырды, онда балалар ертегі кейіпкері рөліне белсенді қатысты. Оларды үлкен қызығушылықпен орындаа, екпінді білдіріп, эмоцияларды көрсетті.

Әр бала өзін нағыз әртіс, ертегінің кейіпкері деп санады.

Сахналаудан кейін балалармен әңгіме жүргізілді. Балалар кішкентай оттан үлкен өрт шығып, «Мысық үйін» жойды деген қорытындыға келді. Оттың пайдасы мен зияны туралы білімдерін бекітті.

 

 

23
Сәуір
2024

«Оқу балабақшасы» жоба барысында «Құлпынай» тобының бүлдіршіндері сүйікті кітаптарының беттеріне әдеби саяхат жасады.                                

Саяхат және шытырман оқиғалар  туралы кітаптарды барлық жастағы оқырмандар жақсы көреді.  Құпиялар мен кездей -соқтыққа толы ұзақ сапарға шығуды армандамайтын адам жоқ. Құрлық пен теңіз, мұхиттың тереңдігі, аспан мен ғарыш әрқашан   шатырман оқиғаларды ұнататын адамдарды өзіне  қызықтырған . Тәрбиеші балаларды  Қазақстан Республикасына саяхатқа шақырды.  Біздің Отанымыз тарихи және табиғаты жағынан өте бай, барлығын бір кітапқа сыйғызу мүмкін емес. Тәрбиеші балаларға ең қызықты нәрселерді айтып берді және балаларды  олардың ата -аналарын ел бойынша өз бетінше саяхаттауға шақырды, жаңа нәрсені біліп, жаңалықтарды жақын адамдарымен бөлісу керектегін туралы айтты.

22
Сәуір
2024

17 сәуірде «Ласточка» және «Бaбoчка» ересек топтарының тәрбиеленушілеріне №16 жалпы білім беретін мектепте орналасқан кітапхана есігін айқара ашты.«Кәсіптер әлемі» жобасын, сондай-ақ «Оқуға құштар балабақша» жобасын іске асыру аясында 54 бөбекжайының ересек топтарының балалары «Кітапханашы» мамандығымен танысты. Танысу презентацияны көруден басталды, онда балалар кітапханада «кітапханашы» мамандығы бойынша адамдар жұмыс істейтінін білді, осы мамандықтағы адам қандай қасиеттерге ие болуы керек екенін білді. Содан кейін тәрбиеленушілер кітапханамен және кітапханашы мамандығын өз көзімен көріп танысу үшін балалар кітапханасына экскурсияға барды.Кітапханада балаларды жылы қарсы алды. Кітапханашы Гульбаршын Ермагамбетовна балаларға кітапхана туралы айтып, қоғамдық орындағы тәртіп ережелерін еске салды. Кітап көрмесі балалардың назарын аударды. Балалар журналдарды, энциклопедияның әртүрлі кітаптарын әр түрлі тақырыпта қарауға қуанышты болды. Балалар мұндай көлемдегі кітаптарды әлі көрген жоқ.Кітапханашы балаларға арналған танымдық викторина өткізді, оған балалар тікелей қатысты.Балалар кітапханашы болып жұмыс істеу оңай емес екенін білді. Ол көп нәрсені білуі керек, керемет жадысы болуы керек, өйткені кітапханашы мыңдаған кітаптардың ішінде осы немесе басқа кітаптың қай жерде екенін жақсы есте сақтауы керек. Сонымен қатар, әр оқырманға қызықты кітап таңдап, оларға ұқыпты, мұқият болуы керек. Сондай-ақ, кітап оқитын адамдар оқырмандар деп аталатынын, кітапханада қандай кітаптар бар екенін білді (балалар мен ересектерге арналған).Кітапханашы мамандығы балаларға өте ұнады. Әр бала кітапханашы болғысы келді. Сондықтан, балабақшаға оралғаннан кейін олар «Кітапханада» рөлдік ойынын ойнады, онда балалар есіне түсіргенін, көрген және естігендерінің бәрін ойнап шықты.Олардың біреуі өз тағдырын кітапханамен байланыстыруды шешуі мүмкін деп үміттенеміз. Өйткені, бұл керемет мамандықтың өз дәуірін қалпына келтірмеуге, бірақ жаңа мыңжылдықта сенімді өмір сүруге барлық мүмкіндігі бар.

 

 

 

© 2025. Все права защищены.