Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
"Қостанай қаласы білім бөлімінің "№ 54 бөбекжайы" КМҚК КГКП "Ясли-сад № 54" отдела образования города Костаная" Управления образования акимата Костанайской области |
|
---|
Жасыл балабақша
26
Наурыз
2024
|
Болашақ ұрпаққа экологиялық тәрбие беру жөніндегі республикалық жоспарды іске асыру аясында 54 бөбекжайда үздіксіз жұмыс жүргізілуде.
«Почемучка» мектепалды тобының педагогтары «Табиғат сұлулығы өнер арқылы» экологиялық трибунасы – іс-шара ұйымдастырды, онда балаларға презентация ұсынылды, балалар Сәкен Сейфуллин, Ахмет Байтұрсынов, Мағжан Жұмабаев сияқты қазақстандық ақындармен танысты.
Презентацияны тамашалау барысында балалар ұлы ақындардың табиғатымыздың бірегей сұлулығы мен қайталанбас байлығына бей-жай қарай алмайтынын білді. Олар өздерінің хаттары мен өлеңдерінде табиғаттың барлық сұлулығы мен байлығын көрсеткен.
Презентацияны көргеннен кейін балаларға туған өлкенің сұлулығын А.Байтұрсынов өз өлеңдерінде суреттегендей суреттеу ұсынылды. Әр бала өзінің табиғатпен байланысын түсініп, оны сақтау жауапкершілігін қабылдай алуы үшін мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуге күш салу өте маңызды.
26
Наурыз
2024
|
Болашақ ұрпаққа экологиялық тәрбие беру жөніндегі республикалық жоспарды іске асыру аясында 54 бөбекжайда үздіксіз жұмыс жүргізілуде.
Педагогтар экологиялық мұражайды ұйымдастыруға жағдай жасайды.
«Бабочка» тобының тәрбиешілері балалармен бірге «Табиғи аймақтар» макеттерін жасады. Бұл балаларға қаты ұнаған біздің топтың жасыл аралы.
Бұл макеттерді жасау үшін қалдық материал, гуашь бояуы, мақта, пенопласт, бұтақтар, бүршіктер, ең бастысы қиял қолданылды.
Макеттің барлық компоненттері икемделгіш. Балалар оны өз қалауы бойынша мазмұнмен толтырады. Бұл макеттер балалардың жабайы жануарлар, үй жануарлары туралы білімдерін нығайтуға, жануарларға деген жақсы көзқарас пен сүйіспеншілікке тәрбиелеуге мүмкіндік береді.
Табиғатты жақсы көретін бала ойланбастан гүл жыртып, ұяларын бұзып, жануарларды ренжітпейді деп сенеміз.
29
Ақпан
2024
|
Экологиялық білім мен тәрбие беру іс-шаралар жоспарын жүзеге асыру аясында«Балапан» кіші тобында Хлам Арт ата-аналарымен бірлесіп «Қоқыс үйіндісінен пайдалы заттар» атты жұмыс ұйымдастырылды.
Қазіргі уақытта экология қалдықтарды пайдаланудың жаңа тәсілдері туралы айту сәнге айналды. Біз күнде қоқыс тастаймыз. Бір нәрсе жарамсыз болып қалды, бірдеңе құндылығын жоғалтты, бір нәрсе жай шаршады немесе қажет емес. Күнделікті өмірде адам қоқыс жәшіктеріне қаншама қажетсіз заттар мен қалдықтарды тастайтынын ойламайды.
Ересек адам қоқыс көрген жерде бала шабыт көзін тауып, тұрмыстық қалдықтарға жаңа өмір сыйлайды. Қоқыстан жасалған қолөнер балаларды шығармашылық ойлауға, қиял мен ұсақ моториканы дамытуға үйретеді. Қайта өңделген материалдардан жасалған балалар қолөнері қайта өңдеу емес, ойын болып табылады. Дегенмен, бұл ойын әдісі оларға өз үйін де, қоршаған ортаны да таза ұстаудың маңыздылығы туралы ойлауға мүмкіндік береді.
Біз ата-аналарды бұрыннан қолданылған материалдарға екінші өмір сыйлауға шақырдық: пластмасса, қаптама, бір рет қолданылатын ыдыс-аяқ, банкалар, бөтелке қақпақтары және т.б.
Біздің ұсынысымызға ата-аналар белсенді түрде жауап берді. Балалармен бірге қолөнер жасауға кірістік. Олар қоқыс үйіндісінен ойыншықтар немесе сәндік заттар сияқты кішкентай нәрсені жасауға тырысты; Жұмыс барысында біз олардың іс жүзінде қолданылуын ойластырдық.
Шығармашылық жұмыстар ата-аналардың шығармашылығын, қиялын, шеберлігін және шабытын көрсететін нағыз экспонаттар болды!
29
Ақпан
2024
|
Экологиялық білім беру және тәрбие іс-шараларының жоспарын іске асыру аясында «Звездочка» тобында осы бағыттағы жұмыс жалғасуда.
«Звездочка» тобында «Біз табиғатпен доспыз, бізге қоқыс керек емес» экологиялық акциясы басталды.
Табиғат-біздің үйіміз және біз оны жақсы көріп, қорғауымыз керек. Табиғатсыз Жердегі тіршілік тоқтайды, демек, миллиондаған жылдар бұрын секілді Жер бетінде бірде-бір тірі тіршілік болмайды.
Кушнир О. А. және Широкова Е.П. педагогтар балалармен «Қоқысты сұрыптауды үйренеміз» ойынын өткізді, балалар тұрмыстық қалдықтардың түрлері мен олардың қасиеттері туралы білді. «Жаңа қағаз жасау» эксперименттік қызметі, «Қоқысқа ақылды көзқарас тастайық» әңгімесі өткізілді.
Акция аясында балалар сөрелерді ретке келтіруге, ойыншықтарды сұрыптауға, шкафтарынан артық заттарды алып тастауға шешім қабылдады.
Адамның өмірлік ұстанымы бала кезінен қалыптасады. Балалар пікірі тәжірибесі адамның кейінгі өміріне әсер етеді, болашақта біздің балалар жақсы, адамдарға жанашыр және бей-жай емес адамдар болып өседі.
20
Ақпан
2024
|
Болашақ ұрпаққа экологиялық тәрбие беру жөніндегі республикалық жоспарды іске асыру аясында 54 бөбекжайда осы бағыттағы жұмыс жалғасуда. Педагогтар «Почемучка» тобының балалары мен ата – аналарын «Ресайклинг «Қоқысқа-екінші өмір» шеберханасына шақырды.
Өз денсаулығыңды күту – ол жақсы, ал планетаның денсаулығына қамқорлық жасау одан да жақсы! Біз экология туралы және қоқысты қайта өңдеу мен заттарды қайта пайдаланудың пайдасы туралы тынымсыз айтамыз.
Балалар ата-аналарымен бірге қолөнер бұйымдарын жасады, яғни қоқысқа екінші өмір сыйлады, олардың не жасағанын көрейік.
Пластикалық бөтелкелерден көңілді пингвиндер, сонымен қатар қарындаштар мен қылқаламадарға арналған әдемі тіреуіш жасауға болады екен.
Лақтырылған қақпақтар -қызға сыйлауға болатын гүл жасау үшін, сонымен қатар біздің аяқтарымызға арналған денсаулық жолдарына пайдасы тиді.
Көптеген ата-аналар балаларға дамыту ойыншықтарын дүкендерден сатып алу керек деп ойлайды. Алайда, біздің ата - аналарымыз өз қолдарымен жасалған ойыншықты дамытушы деп санайды. Сонымен, олар жұмыртқа науалары мен киндерден жасалған контейнерлерден: аралар, шынжыр табан, өрмекші, көбелектер, ал дене шынықтыру сабағына арқа уқалағашын жасады.
Әрине, бір лақтырылмаған қаптама барлық экологиялық мәселелерді шеше алмайды. Бірақ егер біз өзіміз үйренсек, сонымен бірге балаларымызға қоқысты дұрыс тастауға үйретіп, оған «екінші өмір» берсек, әлем таза болады. Өйткені, қажет емес заттарға екінші өмір сыйлай отырып, біз планетамызды қоқыстардан сақтаймыз, сонымен бірге керемет сәндік заттар мен қолөнер бұйымдарын жасаймыз.
24
Қаңтар
2024
|
Болашақ ұрпаққа экологиялық тәрбие беру жөніндегі республикалық жоспарды іске асыру аясында 54 бөбекжайда үздіксіз жұмыс жүргізілуде.
Педагогтер экологиялық менеджментті ұйымдастыруға жағдай жасайды. Бірнеше әдістер бейімделген: «Қуаныш пен қайғы», «Экологиялық бағдаршам», «Жасыл досқа хат», «Құпия әңгіме». Осы бағыт бойынша балалармен жұмыс істеу іс-шараларының жоспары әзірленді.
«Өмір сүр Барыс» зерттеу жобасы енгізілді, онда мектеп жасына дейінгі балалар «Қар барысының ізімен» үлкен қызығушылықпен барды: Қазақстанның Қызыл кітабына енгізілген Барыспен, оның өмір ерекшеліктерімен және мінез-құлқымен танысты және осы сирек кездесетін жануарды қорғау шаралары туралы білді.
«Экологияның жас менеджері» экологиялық форумы барысында балалар өздерінің білімдарлығын, ой-өрісін, қоршаған әлемге деген қызығушылықтарын көрсетті. Балалар табиғатты қалай сақтау, өзендер мен көлдерді тазарту, туған қаламызды жасыл және таза ету, «Экологиялық ай – стопперлер», түрлі модульдер: «Ғаламшар неге көңілсіз», «Табиғатқа көмектесу оңай» деген батыл әрекеттерді ойлап тапты.
24
Қаңтар
2024
|
Болашақ ұрпаққа экологиялық тәрбие беру жөніндегі республикалық жоспарды іске асыру аясында 54 бөбекжайда үздіксіз жұмыс жүргізілуде.
Педагогтар эковолонтерлік қозғалысын ұйымдастыруға жағдай жасайды.
15 қаңтар – «Қыстайтын құстар күні» экологиялық халықаралық мерекесі.
«Бабочка» тобының педагогтары құстарға ұқыпты және қамқор болуға тәрбиелеу, құстарға қиын қыста көмектесуге деген ұмтылыс, балалармен қыстайтын құстар туралы әңгімелер ұйымдастырды, құстар туралы иллюстрацияларды қарастырды, оларды қауырсындарымен салыстырды, сонымен қатар балаларға құстар туралы әңгімелер оқуды, жұмбақтар жасауды және т. б. ұсынды.
Әсіресе, балаларға құстардың атаулары қайдан және қалай пайда болғанын білу қызықты болды, тәрбиеленушілердің қыстайтын құстар тақырыбына деген қызығушылығын қолдау және олардың білімдерін бекіту, мектеп жасына дейінгі балалар мынадай дидактикалық ойындар ойнады: «Сипаттамасы бойынша тап», «Ққандай құс жасырылды?», «Кімді және немен тамақтандыру керек», бөлінген суреттер. Балалар біздің айналамызда тұратын құстар туралы үлкен қызығушылықпен тыңдай отырып өздері үшін көптеген жаңа және қызықты нәрселерді білді.